Tuesday 7 January 2014

#IsuKalimahAllah : Marina panggil ayah 'rubbish', hina mahkamah dan derhaka pada Sultan


Marina dipeitik Malaysian Insider memanggil Perkasa sebagai 'rubbish' tanpa menyedari ayahnya adalah pendokong kuat Perkasa dan sering kali muncul di program-program perkasa.


Secara tak langsung Marina Mahathir menghina ayahnya sebagai 'rubbish' kerana bergiat rapat dengan Perkasa.

Betul seperti anak derhaka.


Sementara itu, Marina mengikut rentak irama penggiat Kristian yang mahu memurtadkan orang Islam. Akidah orang Islam tak dipeduli tapi hak orang Kristian mahu murtadkan orang Islam yang disanjung.



Dalam usaha ini, Marina telah menyokong seorang paderi yang telah engkar akan perintah Mahkamah dengan ini bersalah menghina mahkamah. Marina menyokong mahkamah dihina.

Paderi tersebut turut melanggar perintah Sultan dan dianggap derhaka kepada perintah Sultan.


Menurut bigdog di SINI, Marina yang mempunyai gelaran Datok dari anugerah Sultan Selangor telah engkar perintah Selangor dan patut rasa malu mengekalkan gelaran Dato tapi engkar akan perintah Sultan.

Pulangkanlah balik pingat tersebut.

Dah balik angkuh Marina ni.

Harap dia sedar bahawa dia duduk dalam rumah kaca maka jangan lah nak tunjuk lagak dan berani nak baling batu. Satu batu kelikir kecil saja boleh dibaling dan kamu yang berderai.

Kamu dahulu pun bukan sopan perangai dan begitu angkuh hingga kesana kemari berkata "Do you know who I am?" Ramai masih ingat gelagat kamu di NST dan Selangor Club.

Lebih baik kamu kembali kepada tanggungjawab kamu untuk menjaga anak-nak dan suami kamu  agar nama kamu tidak tercemar. 
Ihsan The Unspinners

Admin : Mendoakan Datin Paduka Marina Binti Tun Dr. Mahathir kembali ke jalan yang lurus dan diredhai Allah SWT.

No comments :

Post a Comment