Monday 4 November 2013

#PRK SUNGAI LIMAU : DERITANYA PENGUNDI DISINI - #BeraniHijrah


Ini ada lagi satu pendedahan yang dibuat oleh rakan Blogger Terengganu yang menyusul masuk ke kampung-kampung  di Sungai Limau. Menurut Gambaran yang diberikan kepada Admin ia cukup jelas mengambarkan seorang mak cik yang uzur dan daif di Sungai Limau ini. [Baca Disini]
Sepanjang LIMA PENGGAL Pas mentadbir Dun Sungai Limau ini apa KEBAJIKAN yang PAS buat untuk pengundi-pengundi mereka.Didalam ISLAM dengan jelas menyatakan “Kebajikan marhaen dibawah adalah tanggungjawab para PEMIMPIN yang telah dianggkat oleh mereka”.
Disini jelas PAS tidak pernah menjaga apa-apa pon kebajikan untuk rakyat dibawahnya malahan lagi menyusahkan mereka-mereka dengan kutipan derma dari mereka-mereka yang susah yang mana kononnya untuk berjuang ke jalan Allah SWT. Akhirnya kemana wang derma itu disalurankan?
PAS sama sekali tidak pernah membela nasib pengikut-pengikutnya atau pengundi-pengundi mereka, jika PAS begitu perihatin terhadap pengundi-pengundi atau ahli-ahlinya maka tiada yang hidup melarat contohnya di Sungai Limau ini.
Admin akan memberi beberapa gambaran disini untuk anda semua membuat penilaian terhadap Negara Kebajikan yang dibawa oleh PAS di seluruh Negara. Ini Gambaran selama 25 tahun yakni 5 penggal PAS mentadbir Dun Sungai Limau. Anda semua boleh membuat perubahan di Sungai Limau ini jika ANDA SEMUA MAHUKAN PERUBAHAN dan ambilah semangat Awal Muharram untu BERHIJRAH pada kali ini.

1

Dibawah adalah Sumbangan Oleh Jentera BN

ihsan Terengganu Today






No comments :

Post a Comment