Monday 24 June 2013

Dasar Melayu Baru Perlu Ada Idea Mein Kampf

Melihatkan perkembangan politik sejak 15 tahun lepas terdapat satu move baru yang dibentuk oleh pelampau cinabeng dalam cubaan pelampau mata sepet ini untuk menghapus/merampas secara terbuka kepunyaan melayu.

Krisis kemanusiaan di Rakhine Myanmar, membuktikan bahawasanya sami budha juga punyai semangat nasionalisme dan rasis dalam mempertahankan hak bangsanya.

Asas krisis Rakhine adalah berpunca dari dominasi perniagaan dan ekonomi yang dikuasai oleh peniaga islam Rohingya.

Retaliasi atau tindakbalas pelampau budha ini lebih fokus kepada kaedah penyelesaian nyawa. meyelesaikan masalah tertekan ekonomi dengan nyawa.



sewaktu hitler hidup dia menerbitkan buku 'Mein Kampf' bererti perjuangan ku.

Hitler bukan menceritakan mengenai kisah ibu,kucing atau SPR. buku agung ini ditujukan kepada bangsa Aryan, bangsa Hitler yang pada asasnya tertekan dengan mainan kontrolisasi penguasaan ekonomi oleh bangsa pendatang, disebut Yahudi.

Yahudi menekan ekonomi bangsa Aryan sehingga mereka susah untuk makan.

Sifat tamak Yahudi dijadikan sandaran Hitler untuk menyedarkan bangsanya agar bangkit mempertahankan hak mereka di bumi sendiri.

Buku Mein Kampf asasnya mengasak otak bangsa Aryan untuk sedar dari lena, bangkit dari penindasan dan akhirnya menjuruskan kepada matlamat utama iaitu bangsa aryan menguasai tanah tumpah darah mereka sendiri.

Mein Kampf tidak slapstik . Mein Kampf menceritakan realiti kehidupan susah hidup bangsa Aryan.

Namun dalam kesempatan menyedarkan bangsanya, Hitler berjaya mengungkit di mana silap dan salah.

Hitler tidak berhenti di situ. Mein Kampf menceritakan punca masalah dan kaedah penyelesaian.

Mein Kampf mewujudkan kumpulan pemimpin yang berani untuk bercakap benar, mewujudkan kumpulan pemimpin yang pertahankan hak mereka dan pada keseluruhannya lebih menyentuh kepada matlamat mempertahankan hak, bukan merampas hak.

Mein Kampf mengupas secara teliti kepelbagaian aspek sosial,ekonomi,politik dan dasar yang perlu dilaku dan dipatuhkan implementasinya oleh penguasa bangsa, itulah aspek penting Mein Kampf.

Dari buku setebal 720 helaian itulah yang telah menjadikan negara German seadanya hari ini, kerana Mein Kampf yang rasis ini menyebabkan German menjadi kuasa G8 dunia, maknanya apa ?

Maknanya rasis juga boleh menjadi pendorong kepada kejayaan sebuah negara bangsa !

Bermula dengan kisah Rakhine dan Mein Kampf,  apa perlu melayu belajar dari peristiwa ini ?

Melayu perlu ada garis panduan yang jelas mengenai hala tuju bangsa selepas pasca pru 2013, Garis panduan melayu baru ini perlu dinamakan Mein Kampf Melayu, Pada saat ini melayu , satu-satunya bangsa di dunia yang mengasimilasikan NAMA BANGSA DAN ISLAM,  perkara ini telah diserang oleh pelampau cinabeng kiri dan kanan.

Kita jangan cakap bab diskriminasi gaji oleh majikan cinabeng terhadap pekerja melayu dan pekerja cinabeng, perkara ini adalah terlalu sementara.

Asas perkiraan untuk melayu baru mewujudkan Mein Kampf perlu dilandaskan kepada ancaman oleh pelampau cinabeng terhadap Islam dan hak bangsa sebelum dan selepas pru 13.

25 tahun lepas Kit Siang tidak pernah meminta untuk kalimah ALLAH itu boleh digunakan oleh kafirin, Tetapi sejak beberapa tahun lepas mereka secara terbuka menyebutnya, bukan setakat menyebut, malah fasa tekanan ini sudah masuk ke dalam fasa memaksa.

Pada saat ini, serangan luar biasa pemimpin dan bangsa cinabeng terhadap maruah Islam dan Melayu berada dalam skala yang luar biasa, penghinaan sudah menjadi keseronokan kepada mereka, cinabeng pada saat ini sedang menggerakan 'move' untuk merampas hak melayu, jadi sudah tiba saatnya melayu memiliki ramai pemimpin ber 'hati' Hitler.

Dalam maksud bukan membunuh jasad dan fizikalnya, namun lebih terarah kepada ide gerakan mengenal kelemahan dan bangkit secepat mungkin selepas membuat keputusan.

'Executive Decision' pimpinan melayu sejak kebelakangan ini adalah terlalu rendah, lemah, longlai dan bisa menyebabkan kekalahan dan kerugian besar untuk masa depan bangsa melayu, ini adalah hakikat.

Laksanakan dasar yang menguntungkan melayu dan tidak perlu tunduk lagi kepada tekanan pelampau keturunan cinabeng, berhenti menjadi apologetik kepada keturunan cinabeng.

No comments :

Post a Comment